اخبار

بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از دستاوردهای گروه مپنا
اپراتور 2

بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از دستاوردهای گروه مپنا

نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، یکشنبه  ۲۲ خرداد با حضور در کارخانه شرکت توگا از تولیدات مجموعه صنعتی مپنا بازدید کرد و با تمجید از دستاوردهای این گروه صنعتی، فناوری‌ها و تولیدات مپنا را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.

دکتر علی‌آبادی، مدیرعامل گروه مپنا در ابتدای این دیدار به ارائۀ توضیحات مختصری درباره ساختار شرکت مپنا و پروژه‌های بین‌المللی این گروه پرداخت و طرح‌های بزرگ این گروه در زمینۀ تولید انرژی و ساختِ نیروگاه در کشورهای مختلف جهان را تشریح کرد.

دکتر علی‌آبادی در خصوص دستاورد این دیدار فرمودند: مادورو در پایان دیدار از تولیدات گروه مپنا، از کارشناسان گروه مپنا دعوت کرده تا طی 15 روز آینده با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور، درباره پروژه‌های قابل اجراء گفتگو کنند.

وی همچنین از کارشناسان مپنا درخواست کرده تا در حوزه‌های قابل اجراء نظیر برق و تجهیزات حوزه انرژی به ونزوئلا کمک کنند.

دکتر علی‌آبادی در ادامه عنوان کردند که یکی دیگر از زمینه‌های مورد تأکید رئیس جمهور ونزوئلا، حوزه آب‌شیرین‌کن بوده است. به رغم اینکه برنامه‌های جامع کشوری در این حوزه نداریم لیکن به لحاظ فنی و تکنولوژیکی در این زمینه پیشرفت‌هایی در کلاس جهانی داشته‌ایم و کل آمریکای لاتین به عنوان یک بازار مورد توجه است و مپنا به عنوان یک مجموعه صاحب تکنولوژی، ظرفیت‌های متعددی را برای ساخت و تولید تجهیزات کلیدی مورد نیاز صنایع زیرساختی و راهبردی، توسعه داده است.

مطلب قبلی کسب رتبه دوم توسط مپنا بویلر در جدیدترین نسخه نشریه مک کوی
مطلب بعدی واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی غرب کارون سنکرون شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

687 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

فایل ها برای دانلود

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر