اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت مپنابویلر
اپراتور 2

برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت مپنابویلر

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سال 1400 با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد و بانوان همکار در محل شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا برگزار گردید.

در این برنامه که در فضایی صمیمی و پر نشاط برگزار شد، مهندس فردین شهریاری، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ضمن اشاره به محدودیت‌های دو سال گذشته به واسطه بحران کرونا در کشور و عدم برگزاری جشن‌ها و گردهمایی‌های داخلی از تلاش برای بهبود تعادل و شرایط برابر زنان و مردان از فرصت‌های شغلی در شرکت صحبت کردند. ایشان همچنین اظهار داشتند: امروز ما شاهد هستیم که بانوان علاوه بر جایگاه محوری ایشان در خانواده، در همه عرصه‌های مختلف اجتماعی و کسب و کار، تلاش، صبر و دقت قابل ملاحظه‌ و درخشانی را خرج می‌نمایند که این خود ضامن برخورداری این طیف از همکاران از فرصت‌های پیشرفت و ماحصل آن تحقق و توسعه اهداف شرکت مپنابویلر خواهد بود.

در پایان این مراسم از بانوان حاضر در این مراسم با اهدا گل و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.

مطلب قبلی مناقصه شیرین سازی آب دریا
مطلب بعدی وزیر بهداشت از دستاوردهای نوین گروه مپنا بازدید کرد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1135 رتبه بندی این مطلب:
2/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر