اخبار

بیش از 100 میلیارد ریال صرفه اقتصادی از محل پیشنهادهای کمی پرسنل مپنا بویلر
اپراتور سایت

بیش از 100 میلیارد ریال صرفه اقتصادی از محل پیشنهادهای کمی پرسنل مپنا بویلر

همکاران خلاق و توانمند شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با ارائه بیش از 110 پیشنهاد کمی در سال جاری، بیش از 100 میلیارد ریال صرفه اقتصادی‌ برای شرکت به ارمغان آوردند.

درحالی که در سال 1398 از محل پیشنهادات کمی، 44 میلیارد ریال صرفه اقتصادی حاصل شده بود کمیته عالی نظام پیشنهادهای شرکت مپنابویلر هدف چالشی " 100 میلیارد ریال صرفه جویی حاصل از اجرای پیشنهادهای کمی در سال 99 " را تعیین نمود.

این امر سبب شد تا دبیرخانه نظام پیشنهادها برخی اقدامات بهبود از جمله:

  • تدوین دستورالعمل محاسبه صرفه اقتصادی و پاداش پیشنهادهای کمی
  • تقویت کمیته صرفه اقتصادی
  • چابک سازی فرایند محاسبه صرفه از طریق هماهنگی و تعامل بیشتر واحدهای مربوطه
  • برگزاری جلسات منظم کمیته صرفه اقتصادی و کمیته عالی نظام پیشنهادها
  • ایجاد یکپارچگی افقی بین نظام پیشنهادها و سایر زیرسیستم‌های منابع انسانی
  • اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص پیشنهادهای کمی و ..

را در دستور کار خود قرار دهد تا با برخورداری از نظامی مدون، این مهم تسهیل گردد.

در همین راستا، بیش از 110 پیشنهاد کمی از طریق کمیته های تخصصی بررسی پیشنهاد به دبیرخانه مرکزی ارائه گردید. برای بررسی این پیشنهادها از ابتدای سال تاکنون قریب به 24 جلسه کمیته تخصصی صرفه اقتصادی و 27 جلسه کمیته عالی نظام پیشنهادها با حضور مدیران سازمان برگزار گردیده است. خوشبختانه با تشریک مساعی کلیه همکاران و واحدهای ذیربط هدف موردنظر تحقق یافته و میزان صرفه اقتصادی از این محل از مبلغ 100 میلیارد ریال نیز فراتر رفته است.

خلق ارزش پایدار برای ذینفعان و اهتمام به نوآوری به عنوان یکی از ارزش‌های گروه مپنا و توجه به مدیریت مشارکتی و بوجود آوردن فضایی جهت مشارکت کارکنان در تصمیم سازی، تصمیم گیری و حل مشکلات و بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان، همواره مورد توجه و حمایت مدیریت ارشد این شرکت بوده است.

امید است با ادامه این روند مطلوب و تبلور نظام پیشنهادها بعنوان یک رویکرد خلق ارزش در شرکت مپنابویلر، هدف های چالشی تر و بلندپروازانه تری در این فرایند محقق گردد.

مطلب قبلی طراحی و تولید انواع سایلنسرهای بخار در شرکت مپنا بویلر
مطلب بعدی شرکت مپنابویلر سفیر انجمن اتیسم ایران شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1373 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر