اخبار

ترجمه مجموعه استانداردهای GRI 2020 منتشر شد
اپراتور 2

ترجمه مجموعه استانداردهای GRI 2020 منتشر شد

ترجمه مجموعه استانداردهای GRI 2020 منتشر شد

مجموعه استانداردهای GRI به عنوان مهم‌ترین و گسترده‌ترین استانداردهای جهانی به کار گرفته شده برای گزارش‌دهی پایداری سازمان ها، در شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا ترجمه و با همکاری سازمان مدیریت صنعتی منتشر شد.

این استانداردها زبان مشترکی برای سازمان ها (بزرگ یا کوچک ، خصوصی یا دولتی) ایجاد می کنند تا بتوانند در مورد تأثیرات پایداری خود به روشی ثابت و معتبر گزارش دهند. این موضوع قابلیت قیاس در سطح جهانی را افزایش می دهد و سازمان ها را قادر می سازد شفاف و پاسخگو باشند. این فرایند تضمین می کند که گزارش پایداری، تصویری جامع از موضوعات کلیدی، تأثیرات مربوط به آنها و نحوه مدیریت آنها ارائه می دهد.

نظام مسئولیت اجتماعی شرکت مپنا بویلر در سال 1394 پایه گذاری و استراتژی های مسئولیت اجتماعی از آن زمان تدوین و اجرایی شده است. همچنین اولین گزارش پایداری این شرکت در سال 1397 مطابق با استانداردهای GRI تدوین و منتشر گردید.

شرکت مپنا بویلر به منظور توسعه مفهوم پایداری و توجه به کسب و کار مسئولانه در کشور و تسهیل گزارش دهی پایداری در سازمان های ایرانی و بسیاری از گروه های دیگر از جمله سیاست گذاران، سرمایه گذاران و جامعه مدنی که نیازمند این استانداردها هستند، اقدام به ترجمه این استانداردها نمود.

کتاب «مجموعه استانداردهای GRI»، ترجمه‌ای دقیق از آخرین نسخه استانداردهای منتشر شده توسط هیأت تدوین استانداردهای جهانی پایداری GSSB است که در چهار فصل شامل:

فصل اول؛ استانداردهای بخش عمومی GRI100

فصل دوم؛ استانداردهای بخش اقتصادی GRI200

فصل سوم؛ استانداردهای بخش محیط زیست GRI300

فصل چهارم: استانداردهای بخش اجتماعی GRI400

در قالب یک جلد، از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده و در دسترس عموم قرار دارد.

مپنابویلر پیش از این موفق به انتشار گزارش پایداری خود در بانک گزارشات سازمان GRI شده که با این اقدام ضمن اعلام تعهد به مفاد این استاندارد در کنار چند شرکت انگشت شمار متعالی ایرانی ایستاده است.

مطلب قبلی بازدید وزیر صمت از کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر
مطلب بعدی مپنا بویلر برنده مناقصه بویلر فشار بالای مجتمع پتروشیمی خارك

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

2033 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
1رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر