اخبار

تصفیه‌خانه‌ پساب کارخانه شرکت مپنابویلر افتتاح شد
اپراتور سایت

تصفیه‌خانه‌ پساب کارخانه شرکت مپنابویلر افتتاح شد

با حضور فرماندار ساوجبلاغ:

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ، تصفیه خانه پساب شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا را به عنوان جدیدترین محصول سیستماتیک شرکت، افتتاح کرد.

بر اساس گزارش شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، همراه با پایان یافتن پروژه طراحی، ساخت و راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ پساب کارخانه، به عنوان جدیدترین محصول سیستماتیک شرکت، ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ با همراهی جمعی از مدیران سازمان ها و ادارات دولتی استان البرز، این دستاورد شرکت را در بیستم بهمن‌ماه، مصادف با نهمین روز از دهه فجر، افتتاح کرد .

بر اساس این گزارش: این تصفیه خانه که با طراحی داخل شرکت و کاملا بومی‌سازی شده مپنابویلر است، تامین آب دمین مصرفی شرکت را که پیش از این خریداری می‌شده، بر عهده دارد.

با ساخت این تصفیه خانه بومی سازی شده، در حفظ ذخایر مالی شرکت اقدام قابل توجهی صورت می‌گیرد. تا جایی که قریب به 5 سال آینده، هزینه ساخت این تصفیه خانه به شرکت بازخواهد گشت.

فرماندار ساوجبلاغ ضمن قدردانی از مدیرعامل و متخصصان شرکت مپنابویلر، گفت: در سال های اخیر با وجود تحریم های شکننده شاهد دستاوردی مهمی در حوزه های مختلف بودیم. ساخت تصفیه خانه به عنوان صنعتی نو در کشور مطرح است و به رغم جدید بودن، محققین شرکت مپنابویلر توانستند مجموعه ای را طراحی و اجرا نمایند که از نیازهای اساسی کشور در تصفیه و تامین آب سالم محسوب می شود.

پالیزگیر با بیان این که این تصفیه خانه می تواند سالانه مقدار قابل توجهی، صرفه جویی مالی ایجاد کند، افزود، تامین آب مورد نیاز با استفاده از این تصفیه خانه، ره‌آورد بسیار مهمی از سوی مهندسین این شرکت است.

وی اذعان داشت: از نکات بارز و مهم این دستاورد، به دست آوردن آب شرب با کیفیتی است که از این تصفیه خانه حاصل می شود و این مسئله ارزشمندی است.

مطلب قبلی کسب موفقیت آزمایشگاه این شرکت در سطح ملی
مطلب بعدی طراحی، تامین و ساخت پروژه WTP نیروگاه زنجان 2

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

2300 رتبه بندی این مطلب:
5/0
2رأی موافق 0رأی مخالف

1 نظر در مطلب "تصفیه‌خانه‌ پساب کارخانه شرکت مپنابویلر افتتاح شد" ثبت شده است

1725
2192
Avatar image

mohsen daryoush

باعث افتخار که زیر پرچم مپنا بویلر ودرتصفیه خانه پساب درخدمتگذاری هستم این موفقیت و به مهندس رجبی مدیر عامل مپنا بویلر تبریک میگویم

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر