اخبار

رتبه مپنابویلر در جدید‌ترین نسخه نشریه مک‌کوی
اپراتور 2

رتبه مپنابویلر در جدید‌ترین نسخه نشریه مک‌کوی

نشریه مک‌کوی در بازه سه ماهه، طراحان و سازندگان بویلرهای بازیافت حرارت در بازار برق را بر اساس سهم بازار و میزان مگاوات توربین بخار پایین دست، رتبهبندی مینماید. در این رتبهبندی پروژههایی که به طور قطع به طراحان و سازندگان بویلر بازیافت حرارتی در بازه مورد نظر واگذار شده است، مورد توجه قرار میگیرد و مک‌کوی از روشهای گوناگون صحت و درستی اطلاعات پروژهها را بررسی کرده و پس از حصول اطمینان از اعتبار اطلاعات، آن‌ها را در نشریه خود چاپ مینماید.

در بازه سه ماهه دوم سال 2021 نیز نشریه چاپ شد و بر اساس اطلاعات ارائه شده، سازندگان HRSG به ترتیب دو فاکتور زیر رتبه بندی شدند:

• میزان مگا وات تولیدی توربین بخار پایین دست بویلر بازیافت حرارتی

• تعداد بویلرهای واگذار شده

با توجه به اینکه شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا در نتیجه بازاریابی مستقل خود در بازار نفت و گاز و پتروشیمی موفق به عقد قرارداد فروش یک دستگاه بویلر بازیافت حرارتی به پتروشیمی دماوند (تامین برق برای پتروشیمیهای مستقر در عسلویه) گردید، این امر، مپنا بویلر را در بازه سه ماهه دوم 2021 در رتبه 5 و 7 جهانی در بین دارندگان دانش فنی بویلر بازیافت و سازندگان بویلر بازیافت قرار داد. سهم بازار جهانی مپنا بویلر بر این اساس 2 درصد (بر اساس تعداد) و 1.3 درصد (بر اساس مگا وات توربین بخار پایین دست) میباشد. حضور مپنا بویلر به عنوان پنجمین بویلر ساز جهان در کنار شرکتهایی همچون نوتر اریکسن آمریکا، BHI کره، جنرال الکتریک آمریکا، میتسوبیشی ژاپن بسیار باعث مباهات میباشد. نکته قابل توجه در این بازه، نبود نام شرکتهای چینی و روسی و حتی CMI یا جان ککریل در این رتبه‌بندی است. مجموع مگاوات بازار نیروگاههای سیکل ترکیبی در بخش توربینهای بخار بر اساس این گزارش در 6 ماهه اول سال 2021 ، 6512 مگاوات بوده است که 20 درصد رشد را نسبت به سال قبل در همین دوره نشان میدهد.

مطلب قبلی تولید قطعات فین پایپ واحد De-Waxing شرکت نفت پارس
مطلب بعدی واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم سنکرون شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1032 رتبه بندی این مطلب:
4/3
1رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر