اخبار

شرکت مپنابویلر در دهمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران حضور یافت.
اپراتور سایت

شرکت مپنابویلر در دهمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران حضور یافت.

کنفرانس سوخت و احتراق ایران با رویکرد برنامه‌ریزی و مدیریت تولید و مصرف انرژی به عنوان یکی از چالش‌های مهم کشور در عرصه توسعه ملی در تاریخ 1 و 2 اسفند ماه 1402 در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد.

این کنفرانس که از ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد بستر لازم برای توسعه دانش و فناوری سوخت و احتراق برخوردار بود، طی دو روز میزبان اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و جمعی از صنعتگران پیش‌رو در این حوزه بود.

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا نیز به عنوان یکی از حامیان اصلی این کنفرانس با حضور پررنگ در سه بخش همایش، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای خود را به منصه ظهور گذاشت.

از جمله مهمترین محورهای این رویداد می توان به:

1. احتراق صنعتی

2. موتورهای درون سوز

3. مدل های تجربی احتراق

4. احتراق سوخت های زیستی

5. حریق، دلایل، مدلسازی و اطفاء

6. استاندارد سازی سامانه‌های احتراقی

7. انرژی‌های جایگزین و پیل‌های سوختی

8. احتراق جریان های مافوق صوت و انفجار

9. مدیریت و اقتصاد در زمینه سوخت واحتراق

10. سوخت و احتراق در بخش تجاری و مسکونی

11. ایمنی، آلاینده ها و اثرات زیست محیطی احتراق اشاره نمود.

پروفسور کیم، استاد برجسته دانشگاه پوسان کره‌جنوبی به عنوان یکی از برجسته میهمانان این مراسم بود که با موضوع اندازه‌گیری میدان دما، اکسیژن و تنش در محیط احتراق با استفاده از فسفر سخنرانی کرد.

دکتر حامد زینی‌وند، دکتر سجاد رضایت و مهندس حمید صراف‌ها نمایندگان این شرکت در کنفرانس سوخت و احتراق برگزار کننده میزگردی تخصصی با عنوان افزایش انعطاف‌پذیری محصولات شرکت مپنابویلر با سوخت‌های جدید بودند. در این میزگرد یک ساعته، برنامه‌های شرکت مپنابویلر در حوزه منعطف کردن محصولات خود شامل بویلرهای واتر تیوب صنعتی، بویلرهای بازیاب حرارت و همچنین برنرها با سوخت‌های مختلف شامل سوخت‌های با هیدروژن بالا، سوخت‌های مایع سنگین، سوخت‌های با ارزش حرارتی پایین و .. ارایه شد. با توجه به مشکلات مربوط به ناترازی انرژی در کشور و همچنین چشم انداز سیاست‌های کاهش کربن، شرکت مپنابویلر در جهت انعطاف پذیری محصولات خود اقدام کرده است تا بتواند این امکان را برای صنایع ایجاد کند تا متناسب با نیاز خود از سوخت‌های مختلف با حفظ شرایط عملکردی و الزامات محیط زیستی بهره برداری کنند.

مطلب قبلی رویداد اختصاصی شرکت مپنا بویلر در صنعت فولاد به همت ایمیدرو
مطلب بعدی بودجه عملیاتی غیرپروژه‌ای شرکت مپنا بویلر در سال 1403، تصویب و ابلاغ شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

150 رتبه بندی این مطلب:
5/0
1رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر