اخبار

فرآیند بودجه ریزی سال 1403 در شرکت مپنا بویلر آغاز شد.
اپراتور 2

فرآیند بودجه ریزی سال 1403 در شرکت مپنا بویلر آغاز شد.

فرآیند مدیریت بودجه شامل چهاربخش، تنظیم، تصویب، اجرا و کنترل می‌باشد. این فرآیند به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای رصد، کنترل برنامه‌ها و مدیریت هزینه‌های سازمان شناخته می‌شود. شرکت مپنا بویلر با توجه به درس آموخته‌های سال‌های گذشته برای سومین سال فرآیند تنظیم بودجه عملیاتی غیر پروژه‌ای خود را از تاریخ دوم دی ماه 1402 را آغاز نمود.

درگام نخست گزارشی تحلیلی از لایحه بودجه کشور در سال آینده و تحلیل اقتصاد جهانی و اثرگذاری آن بر روی شرکت مپنابویلر، توسط مدیریت طرح و برنامه در کمیته بودجه ارائه و سیاست گذاری‌های کلان برای برآورد بودجه سال 1403 مشخص شد.

عطف به سیاست‌های تعیین شده بخشنامه بودجه 1403 که منطبق بر ارکان جهت ساز مپنا بویلر در افق 1402- 1404 و پیام آور سیاست‌ها و اهداف کلان سازمان می باشد، توسط مدیریت امور برنامه‌ریزی به سازمان ابلاغ و فرآیند بودجه‌ریزی سال 1403 با دامنه فعالیت‌های عملیاتی غیرپروژه‌ای در دو محور زیر و در بستر پایگاه برآورد بودجه آغاز شد.

  • برنامه‌ها/ اقدامات مصوب در راستای تحقق اهداف استراتژیک کلان و وظیفه‌ای
  • برنامه‌های داخلی در راستای ماموریت

پس از پایان برآورد بودجه، از تاریخ 25 دی ماه فرآیند تلفیق بودجه آغاز شد. بودجه سال 1403 بر خلاف سال‌های گذشته که در کمیته‌های تخصصی سازمان تلفیق می‌شد، به صورت مستقل و تخصصی به صورت متمرکز در زیرکمیته تلفیق بودجه که به همین منظور تشکیل شده است در دستور کار قرار گرفت. طبق برنامه‌ریزی واحد طرح و برنامه، تلفیق بودجه تا 25 بهمن ماه ادامه یافته و پس از آن طبق مصوبه کمیته بودجه، منبع درآمدی مشخص برای انجام فعالیت‌ها توسط واحد مالی تعیین و سپس سند بودجه جهت تصویب به کمیته بودجه ارائه خواهد شد.

مطلب قبلی تولید نرم افزار سایزینگ و طراحی سایلنسر در معاونت پژوهش و فناوری
مطلب بعدی رویداد اختصاصی شرکت مپنا بویلر در صنعت فولاد به همت ایمیدرو

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

171 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر