اخبار

گواهینامه ISO17025 آزمایشگاه کالیبراسیون برای سومین بار متوالی تمدید شد
اپراتور سایت

گواهینامه ISO17025 آزمایشگاه کالیبراسیون برای سومین بار متوالی تمدید شد

برای سومین سال متوالی آزمایشگاه شرکت مپنا بویلر موفق به اخذ گواهینامه ISO17025 در حوزه کالیبراسیون ( کمیت‌های ابعادی، فشار، دما و دور سنجی) شد.

ممیزی این آزمایشگاه در سال 1402 توسط مرکز تایید صلاحیت ایران انجام و گواهینامه آن در اردیبهشت سال 1403 صادر شد.

استاندارد ISO17025 استانداری بین‌المللی و تخصصی ویژه‌ی آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است که به احراز صلاحیت این آزمایشگاه‌ها می‌پردازد. این استاندارد الزامات کلی احراز صلاحیت انجام آزمون‌ها، کالیبراسیون و همچنین نمونه‌برداری آزمایشگاه‌ها را مشخص می سازد.

سیستم کیفیت آزمایشگاه ISO17025 ، با هدف ایجاد یک سیستم مدیریتی مستقل و مبتنی بر کیفیت، طراحی شده تا با بهره‌گیری از این استاندارد، آزمایشگاه بتواند خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. همچنین کلیه فعالیت‌های مدیریتی، فنی و تخصصی خود را به بهترین نحو اداره نموده و با اخذ گواهینامه‌ها و اعتبارنامه‌های ملی یا بین‌المللی، صلاحیت و شایستگی خود را به گیرندگان خدمات و گروه‌های ذینفع اثبات نماید.

مطلب قبلی اخذ تقدیر نامه و انتخاب شرکت مپنابویلر به عنوان واحد نمونه در حوزه محیط زیست

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

160 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر