اخبار

تکتازی آزمایشگاه مپنا بویلر در کشور با اخذ گواهینامه استاندارد ISO 17025
اپراتور 2

تکتازی آزمایشگاه مپنا بویلر در کشور با اخذ گواهینامه استاندارد ISO 17025

آزمایشگاه شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025  در بخش کالیبراسیون ، تنها آزمایشگاه کشور  است که به صورت همزمان دو گواهینامه استاندارد کالیبراسیون و استاندارد آزمون ISO 17025 را دریافت کرده است.

این امر ضمن نشان دادن کارآمدی و قابل اعتماد بودن نتایج آزمایشگاه، کمک می‌کند تا همکاری بین آزمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها بیشتر شود. با این استانداردها گزارش‌های تست و گواهی‌ها را می‌توان از یک کشور به کشور دیگر بدون نیاز به آزمایش بیشتر ارائه داد که این امر به نوبه خود، تجارت بین‌المللی را بهبود می‌بخشد.

استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ ISO استانداری بین‌المللی و تخصصی ویژه‌ی آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است که به احراز صلاحیت این آزمایشگاه‌ها می‌پردازد. این استاندار الزامات کلی احراز صلاحیت انجام آزمون‌ها، کالیبراسیون و همچنین نمونه‌برداری آزمایشگاه‌ها را مشخص می سازد.

سیستم کیفیت آزمایشگاه ایزو ۱۷۰۲۵ ISO ، با هدف ایجاد یک سیستم مدیریتی مستقل و مبتنی بر کیفیت، طراحی شده تا با بهره‌گیری از این استاندارد، آزمایشگاه بتواند خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. همچنین کلیه فعالیت‌های مدیریتی، فنی و تخصصی خود را به بهترین نحو اداره نموده و با اخذ گواهینامه‌ها و اعتبارنامه‌های ملی یا بین‌المللی، صلاحیت و شایستگی خود را به گیرندگان خدمات و گروه‌های ذینفع اثبات نماید.

مطلب قبلی ابلاغ بخش تولید آب دمین (WTP) نیروگاه های خرم آباد و تربت حیدریه به مپنا بویلر
مطلب بعدی در وب‌سایت سازمان GRI منتشر شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1545 رتبه بندی این مطلب:
5/0
1رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر