اخبار

به نام شرکت مپنابویلر در سامانه توانیران وزارت صمت ثبت شد
اپراتور 2

به نام شرکت مپنابویلر در سامانه توانیران وزارت صمت ثبت شد

محصول تیوب و لوله فین دار کوره‌های ریفرمینگ و کراکینگ

در شرایط تحریم و عدم حضور شرکت‌های خارجی و لایسنسورهای معتبر حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در پروژه‌های مهم زیربنایی کشور، شرایط برای فعالیت‌های بیشتر شرکت‌های داخلی من جمله مپنا بویلر به منظور بهره برداری از فرصت‌های بازار فراهم شده است.

از جمله این فرصت‌ها که مپنا بویلر در آنها ورود کرده است، می‌توان به اقداماتی که برای شرکت در مناقصه فین تیوب‌های کوره گراکینگ یکی از پتروشیمی‌ها انجام شد، اشاره کرد.

 اگر چه فین تیوب‌ها پیش از این به صورت گسترده و در محدوده ابعادی و متریالی خاص برای بویلر‌های بازیافت حرارت تولید می شدند، اما ورود به ساخت فین پایپ‌ها و فین تیوب‌های نفت و گاز و پتروشیمی که فولاد‌های آلیاژی و فولاد‌های استینلس استیل در ابعاد وسیعتری از سایز هستند، نیازمند انجام اصلاحات لازم در خط تولید و ابزار‌های ماشین‌آلات فین زنی شرکت بود که بصورت پایلوت برای چند سایز مشخص انجام شد.

قطعات تولید شده، در آزمایشگاه شرکت مپنا بویلر تحت تست‌های ارزیابی ماکروگرافی و استحکام مکانیکی قرار گرفتند و کیفیت آن به تایید آزمایشگاه شرکت رسید. این موضوع سبب شد که اقدامات بیشتری برای بازاریابی این اقلام از اواسط سال 98 و همزمان با نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی انجام شود و مشتریان این اقلام چه در بازار فروش محصولات و چه در بازار خدمات پس از فروش شناسایی شوند.

از جمله اقدامات مهمی که در این خصوص انجام شد، تعامل با دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت نفت بود که نهایتاً پس از ارسال مستندات لازم که نشان دهنده توان مپنا بویلر برای ساخت این اقلام است منجر به تایید اولیه نام شرکت به عنوان سازنده داخلی این اقلام در بازار نفت و گاز و پتروشیمی شد.

این تایید به معنی فراهم شدن امکان دریافت استعلامات خرید این تجیهزات از کارفرمایان نفت و گاز و پتروشیمی است، ضمن اینکه حضور مپنا بویلر در مناقصه‌ها و استعلام‌های این اقلام در انواع کوره‌های کراکینگ و ریفرمینگ پالایشگاه‌ها و پلنت‌های پتروشمی را تسهیل می‎نماید که متعاقباً می توان از محل این تایید و در صورت انجام پروه‌های واقعی نسبت به درج نام این اقلام در لیست تجهیزات ممنوع الواردات اقدام نمود.

مطلب قبلی کرونا و تمهیدات فناورانه برای مقابله با آن
مطلب بعدی ابلاغ بخش تولید آب دمین (WTP) نیروگاه های خرم آباد و تربت حیدریه به مپنا بویلر

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

2164 رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر