اخبار

کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر با حضور استاندار و فرماندار البرز افتتاح شد
اپراتور 2

کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر با حضور استاندار و فرماندار البرز افتتاح شد

دکتر عزیزالله شهبازی استاندار البرز به همراه فرماندار کرج و جمعی از مدیران استان با حضور در مجتمع الهیه شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، کارخانه فینینگ و فرمینگ این شرکت را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش همزمان با صدور پروانه بهره‌برداری مجتمع الهیه، دکتر شهبازی استاندار البرز با همراهی جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی استان، با حضور در کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر، این دستاورد شرکت را در 18 بهمن ماه، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، افتتاح کرد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت مپنابویلر به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت مپنابویلر در این مجتمع صنعتی پرداخت و در خصوص مزایای اشتغال‌آفرینی، به کارگیری نیروی کار محلی و بومی و همچنین حفظ ذخایر مالی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، توضیحاتی ارائه نمودند.

استاندار البرز ضمن قدردانی از مدیرعامل و متخصصان شرکت مپنابویلر، گفت: در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های شکننده شاهد دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف بودیم که از آن جمله می‌توان به مجتمع صنعتی فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر در تولید تجهیزات نیروگاه اشاره کرد.

 

مطلب قبلی برای نخستین بار در مپنا بویلر انجام شد:
مطلب بعدی دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی بر اساس استاندارد ISO 13485:2016

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1671 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر