اخبار

برگزاری اولین گردهمایی محیط زیست در شرکت مپنابویلر
اپراتور 2

برگزاری اولین گردهمایی محیط زیست در شرکت مپنابویلر

اولین گردهمایی محیط زیست در شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا به مناسبت هفته محیط زیست، با رویکرد توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی در روز یکشنبه 21 خردادماه 1402 با حضور مدیران کل اداره محیط زیست استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ، مدیر HSE گروه مپنا و جمعی از مدیران ارشد شرکت مپنابویلر در کارخانه این شرکت برگزار شد.

مهندس پیام شیخ الاسلام‌زاده نماینده مدیرعامل شرکت مپنابویلر در این مراسم؛ با اشاره به اهمیت شعار روز جهانی محیط زیست در سال 2023، "راه حل آلودگی پلاستیک" سخنرانی و به دستاوردهای سازمان در این حوزه اشاره کردند.

در ادامه این مراسم دکتر حمیدرضا لشکری معاون مدیر کل محیط زیست استان البرز ضمن قدردانی از حمایت شرکت مپنا بویلر در برگزاری این رویداد و همچنین اهمیت گذاردن این شرکت به فلسفه محیط زیست، به نقش و یکپارچگی ارتباطات سایر سازمان‌ها و نهادها برای محیط زیست تاکید کردند.

همچنین در این مراسم دکتر شهرام محمودی، مدیر HSE گروه مپنا گزارشی با رویکرد چرخه حیات محصول در محیط زیست و مشارکت ثمن‌ها و سازمان‌ها در این خصوص و در ادامه این گردهمایی نیز مهندس عبدالخالق صحنه مدیر HSE شرکت مپنابویلر از دستاوردهای زیست محیطی این شرکت به عنوان سازمانی سرآمد در صنعت سبز هریک گزارشی ارائه کردند.

در خاتمه این رویداد از نفرات برگزیده مسابقه روز جهانی محیط زیست با اهدا جوایزی نفیس و از فعالان و دوستداران محیط زیست طی سال‌های اخیر، و نیز اقدامات و فعالیت‌های محیط زیستی کارشناسان سازمان محیط زیست استان البرز، ساوجبلاغ و همکاران HSE شرکت مپنابویلر با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

میهمانان این مراسم پس از پایان گردهمایی از چرخه فعالیت تصفیه‌خانه فاضلاب هوشمند شرکت مپنابویلر و فرآیند بازیافت با رویکرد LCA به عنوان محصولات دوستدار محیط زیست بازدید بعمل آوردند.

مطلب قبلی اعلام آمادگی گروه مپنا برای همکاری در حوزه‌های مختلف صنعتی
مطلب بعدی کسب رتبه سوم توسط مپنا بویلر در جدیدترین نسخه نشریه مک کوی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

910 رتبه بندی این مطلب:
5/0
479رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر