اخبار

انتشار دومین گزارش پایداری شرکت مپنا بویلر
اپراتور 2

انتشار دومین گزارش پایداری شرکت مپنا بویلر

دومین گزارش پایداری شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با عنوان "پایداری در بحران" در بخش مسئولیت اجتماعی وب‌سایت شرکت منتشر گردید.

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا از سال 1394 و با پایه‌گذاری نظام‌ مسئولیت اجتماعی خود، در راستای شفافیت سازمانی و گزارش‌دهی فعالیت‌های خود در حوزه موضوعات پایداری و مسئولیت اجتماعی به ذینفعان، اقدام به انتشار گزارش پایداری بر اساس استاندارد  GRIدر بازه‌های سه ساله می‌نماید. گزارش منتشر شده دومین گزارش این شرکت و با عنوان "پایداری در بحران" در پنج فصل تدوین شده است که عملکرد شرکت را در دوره سه ساله 1397 تا 1399 گزارش دهی می‌نماید. به جهت مواجهه سازمان با بحران‌های اقتصادی، تحریم‌ها و تاثیرات بیماری کرونا در این دوره، گزارش مذکور به تشریح اقدامات شرکت در مواجهه با بحران‌ تمرکز نموده است.

بر اساس استاندارد GRI که به عنوان یکی از مهمترین استانداردها در حوزه پایداری محسوب می‌گردد، گزارش پایداری می‌تواند در دو سطح کلیدی (با معیارهای کمتر) و سطح جامع (با کلیه معیارها) منتشر گردد که گزارش شرکت مپنا بویلر در سطح جامع تهیه و منتشر گردیده است. شایان ذکر است که مجموعه استانداردهای GRI 2020 در سال جاری به جهت آشنایی علاقمندان این حوزه، توسط شرکت مپنا بویلر به فارسی ترجمه و با همکاری انتشارات سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده است.

گزارش پایداری (Sustainability Report)، گزارشی است که توسط یک شرکت یا سازمان در مورد تاثیرات اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی که فعالیت‏‌های روزانه‏‌اش ایجاد کرده‌‏اند، منتشر می‏‌شود. گزارش پایداری همچنین بیانگر ارزش‏‌ها و مدل حکمرانی سازمان بوده و ارتباط بین استراتژی‏‌های سازمان و تعهد آن به یک اقتصاد جهانی پایدار را نشان می‏‌دهد. تعداد روزافزونی از شرکت‌ها و سازمان‌ها خواهان این هستند که عملیات خود را پایدار کرده و در توسعه پایدار مشارکت داشته باشند. گزارش‌دهی نظام‌مند پایداری به سازمان‌ها برای اندازه‌گیری تاثیراتی که ایجاد می‌کنند یا تجربه می‌کنند، تنظیم اهداف و مدیریت تغییر کمک می‌کند. از این رو، گزارش‌دهی پایداری یک منبع حیاتی برای مدیریت تغییر در جهت یک اقتصاد جهانی پایدار است. منبعی که سودآوری بلندمدت را با رفتار اخلاقی، عدالت اجتماعی و مراقبت زیست‌محیطی ترکیب می‌کند.

مطلب قبلی انجام موفقیت آمیز فرآيند HAZOP Study پروژه بويلر پکيج اصفهان
مطلب بعدی اخذ گواهینامه کنترل کیفیت پکیج اکسیژن ساز کانتینری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

1666 رتبه بندی این مطلب:
3/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر